Dacă sunteţi fani ai jocurilor Sniper Elite sau măcar aţi văzut nişte videoclipuri online, atunci ştiţi în mare parte despre ce e vorba, dacă nu, lăsaţi-mă să vă luminez.
Dacă v-aş spune că este un joc în care principala voastră defensivă împotriva inamicilor constă în luneta de lungă distanţă şi capcanele explozive şi aş mai adăuga şi faptul că inamicii sunt zombii însetaţi de sânge şi că pot fi uşor ochiţi de la distanţă, mişcându-se lent, ba chiar poţi să priveşti în slow motion şi X-Ray cum glonţul le penetrează craniul şi creierul, v-aş capta interesul?
Zombie Army Trilogy
Lansat pe data de 6 martie 2015 pentru Microsoft Windows, PlayStation 4 şi Xbox One, Zombie Army Trilogy este un joc shooter tactic văzut din perspectiva third-person, dezvoltat şi publicat de Rebellion Developments. Este un spin-off din seria Sniper Elite.
Povestea jocului ia naştere într-o versiune alternativă a ultimelor zile din Al Doilea Război Mondial, în care armata germană era pe punctul de a pierde bătălia. Adolf Hitler pune în aplicare un plan ca ultimă soluţie, cu speranţa de a câştiga războiul, acela de a reanima cadavrele ca zombi prin ritualuri oculte, îndreptându-le spre forţele aliate. În urma acestui plan eşuat, Germania a fost inundată de morţi nazişti umblători.
Trilogia include primele două jocuri refăcute din punct de vedere al graficii, dar şi un al treilea capitol al poveştii care până atunci nu fusese scos la lumina zilei. Jocul poate fi jucat atât singleplayer cât şi coop cu încă 3 prieteni, incluzând şi un mod de hoardă, asemănător gameplay-ului lui Killing Floor. Mecanismul care a făcut seria atât de populară este strategia de a doborî cât mai mulţi inamici de la distanţă, folosind o lunetă în loc de a intra cu capul înainte într-o mulţime de inamici. Fiind pe tot parcursul jocului atacat nonstop de mulţimi de zombi, jucătorul are la îndemână diferite capcane precum grenada standard, mina tripwire şi dinamita, ce poate fi activată trăgând în ea (sau combinând-o cu alte explozii).
Elemente precum viteza vântului, direcţia din care bate, cât şi momentul în care glonţul începe să fie atras de pământ, pot influenţa puternic drumul focului de lunetă. Respiraţia poate fi ţinută de asemenea pentru a avea o ţintă mult mai precisă, dar nu pentru mult timp, caracterul revenind la respiraţia normală, iar ţinta devenind pentru câteva momente instabilă. Mecanismul „X-Ray Kill Cam” premiază jucătorii (cu împuşcături precise şi pricepute) cu urmărirea apropiată a glonţului în slow motion, iar la apropierea de ţintă va revela interiorul anatomic şi daunele pe care glonţul le provoacă în timp real.
Zombie Army Trilogy a primit recenzii mixte de la criticii profesionişti conform site-ului Metacritic pentru momentele în care jocul îşi pierde un pic din atmosfera horror şi devine uşor hazliu.
Deci ce mai aşteptaţi? Alegeţi unul din cele 8 caractere, printre care un operativ OSS, un fost veteran infanterist din armata roşie, un căpitan Wehrmacht şi un ocultist german şi începeţi să sfâşiaţi prin armata naziştilor şi cine ştie, chiar prin creierul Fuhrer-ului. Jocul poate fi achiziţionat cu o reducere substanţială folosind link-ul de mai jos.